zacefronfan

Alla inlägg under oktober 2009

Av ZacEfronFan - 12 oktober 2009 12:15


 

Zac ångrar i alla fall inte att han träffade Vanessa Hudgens på inspelningen!

 

För närvarande spelar han in filmen "Death of Charlie St. Cloud" - låt oss hoppas att han gillar slutresultatet!

Det var i ”High school musical”-trilogin som Zac Efron slog igenom. Men i nya numret av tidningen Nylon guys sågar han filmerna som gav honom hans massiva genombrott.  

21-åringen förklarar att nya ”Me and Orson Welles” är den första av hans egna filmer som han själv kunnat njuta av:  

— När den var slut tänkte jag ”Ok! Jag tittade inte på klockan en enda gång!”. Det är första gången det händer med en av mina egna filmer.  

Zac berättar också att han försöker ignorera det faktum att det är de sockersöta musikalfilmerna som gett honom berömmelse och framgång.  

— Det går inte att njuta eller glädjas åt. Det är inte på riktigt. Att se sitt ansikte på barnens lunchlådor och hela den skiten. Det är något som man inte kan dela med sina vänner.


källa:http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=65124

Presentation


Hej och välkommen till min blogg om Zac Efron!
hoppas du gillar den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

zac Efron Beach 2010
 STEKHET
 ISKALL

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards